Η δίαιτα των μονάδων



Πριν αρκετά χρόνια έφτασε στα χέρια της μαμάς μου μια δίαιτα κατά την οποία έπρεπε να μετράς κάθε τρόφιμο ξεχωριστά.Αφού την μελέτησα καλά διαπίστωσα ότι πρόκειται μια πολύ εύκολη δίαιτα,που σου επιτρέπει να τρως μεγάλη ποικιλία φαγητών,ακόμη και πατατάκια ή σοκολάτα υγείας!Και το φοβερό είναι ότι τρώγοντας αυτά χάνεις περίπου 1 κιλό την εβδομάδα.

Στην δίαιτα των μονάδων λοιπόν όπως το λέει και η ίδια η λέξη μετράμε μονάδες.Ημερησίως οι γυναίκες πρέπει να καταναλώνουν 6 ή 7 μονάδες(για χάσιμο μέχρι 10-12 κιλά 6,για παραπάνω κιλά 7 μονάδες) και οι άντρες 7 ή 8.Μονάδα=υλικό στην δίαιτα μας!Μόνο που όλα τα τρόφιμα δεν έχουν μονάδες.Υπάρχουν και ελεύθερα που μπορούμε να τα καταναλώνουμε άφοβα μέσα στην μέρα ώστε να ξεγελάμε την πείνα μας

Ακολουθούν κάποιοι πίνακες,τους οποίους έφτιαξα και πριν ξεκινήσετε θα πρέπει να τους διαβάσετε και να τους κατανοήσετε πλήρως.Οι πίνακες αυτοί αποτελούν τους βασικούς κανόνες,σνακ με λίγες μονάδες,ποια τρόφιμα έχουν 1 μονάδα και ποια είναι ελεύθερα(δηλαδή 0) καθώς και παραδείγματα για να δείτε πως θα πρέπει να μετράτε το κάθε γεύμα σας.

Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με την δίαιτα και εφ'όσον διατηρείτε λογαριασμό στο facebook μπορείτε να μπείτε στην σχετική ομάδα "Η δίαιτα των μονάδων"


Καλή αρχή & καλό χάσιμο κιλών!!








Share:

19 σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά όλγα- με έβαλες σε πρόγραμμα και πολύ χαίρομαι γιαυτό γιατί επιβάλλεται να χάσω 20 περιπου κιλά και τόσο καιρό δεν το έπαιρνα απόφαση. και χτες μου έκανε κλικ αυτή η δίαιτα και πιο πολύ μου αρέσει η συμπαράσταση που βρίκα στην ομάδα στο Facebook. Να σαι καλά - Σε ευχαριστώ πολύ!!!!

      Διαγραφή
  2. Αρχισα τη διαιτα των μοναδων γιατι την βρηκα πολυ ευκολη αφου δεν χρειαζεται να μαγειρευω ξεχωριστα για μενα.Εχω ομως μια απορια οταν φτιαχνω φασολακια με πατατες μετραει μοναδα η πατατα εστω και αν δεν τη φαω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι μετράει κανονικά και η πατάτα

      Διαγραφή
    2. Αν ΔΕΝ την φαει λεει η γυναικα.....Αν ΔΕΝ ΤΗ ΦΑΣ ΔΕΝ μετραει καλη μου!

      Διαγραφή
  3. ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΟΛΓΑ ΜΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ .Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ.ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ.ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΦΟΥ ΔΕ ΘΑ ΦΑΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΩΣ ΜΟΝΑΔΑ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΠΑΝΤΗΣΕΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΑΤΑ.ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα σε ολους! εχω ξεκινησει εδω και μια βδομαδα ! νομιζω πως παει καλα.καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περιορισμένα.ποια.είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. μεσα σε μια ωρα οσο κρασι θελεις..ασε τα άλλα καλύτερα, βλάπτουν και τον εγγέφαλο

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα λέω να ξεκινήσω την δίαιτα θαύμα που μπορώ να δω συνταγές για να πάρω ιδέες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στην πιτσα ποσο μετραει το ζαμπον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σ ευχαριστώ Ολγα. Πραγματικά είναι μια δίαιτα που μου ταιριάζει απόλυτα. Με βάζει να σκέφτομαι γι΄αυτά που τρώω....
    Σε παρακαλώ μήπως υπάρχει η δίαιτα μεταφρασμένη στα γαλλικά ή στα αγγλικά, και αν ναι πού μπορώ να την βρώ?
    Σέυχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εχει δει κανεις αποτελεσματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι υπαρχουν αποτελέσματα, μια φιλη μου εχασε 18 κιλα (σε 4 μιση μήνες )

      Διαγραφή
  12. OI TSIXLES ΧΩΡΙΣ ΖΑΧΑΡΗ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΑΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγω σημερα ξεκινησα .Γιατι δεν υπαρχουν απαντησεις να μαθαινουμε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή