Απίθανο πορτοκαλοκέικ στιγμής!


Είναι ίσως το πιο έυκολο και αρωματικό κέικ πορτοκαλιού που έχω δοκιμάσει.Και πως να μην είναι αρωματικό αφού περιέχει 1 ολόκληρο πορτοκάλι λιωμένο στο μούλτι!Την συνταγή την βρήκα απο μια μαμαδοφίλη στο γκρουπ "Ελληνίδες μαμάδες" του facebook εδώ και πολύ καιρό.Το ετοίμασα λοιπόν σήμερα και ενθουσιάστηκα απο το αποτέλεσμα!

Υλικά:

  • 2 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1 φακελάκι μπέικιν
  • 1 ποτήρι νερού ζάχαρη
  • 1 ποτήρι νερού σπορέλαιο
  • 4 αυγά
  • 1 βανίλια
  • 1 πορτοκάλι ολόκληρο ακέρωτο 
  • Ζάχαρη άχνη για πασπάλισμα
Διαβάστε περισσότερα στο olgascuisine.gr

Share:

27 σχόλια

  1. Καλή χρονιά και χρόνια καλύτερα!!! Σε έχω συμβουλευτεί αρκετές φορές και σήμερα πήρα το θάρρος να σε ρωτήσω κάτι, μιας και η πείρα σου αλλά και το μεράκι σου ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ.... Θέλω να φτιάξω σπανακόπιτα, αλλά ο χρόνος για σπιτικό φύλλο ανύπαρκτος. Τι φύλλο ν΄αγοράσω; Πες μου κάτι που έχεις δοκιμάσει και είναι καλό!!! Καμιά αναρτησούλα για μένα θα έρθει σύντομα με μια εύκολη σπανακόπιτα;;; Σ΄ ευχαριστώ πολύ, Καλό βράδυ-ΝΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά και από εμένα σε όλους!!! Η δική μου δυσκολία σε όλες αυτές τις υπέροχες συνταγές που μας προτείνεις είναι δυστυχώς η χρήση του αυγού, καθώς έχω μία μορφή αλλεργίας που μου απαγορεύει να βάλω αυγό στα κέικ. Υπάρχει άραγε κάποιος εναλλακτικός τρόπος να φτιάξω αυτό το υπέροχο πορτοκαλοκέικ χωρίς τα 4 αυγά;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά!Θα προσπαθήσω να βρω ένα ωραίο πορτοκαλοκέικ χωρίς αυγα

      Διαγραφή
  3. Μμμμμ πορτοκάλι σε κέικ πολυ μου αρεσει!
    Καλή χρονια :^)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλησπέρα καλη χρονια με υγεια και αγαπη !!το εβαλα στο φουρνο μολις τωρα !! βρισκω την συνταγή υπεροχη και είμαι σιγουρη θα είναι πεντανοστιμο!!θα σας πω αυριο αποτελέσματα!!!φιλικα ..ΑΝΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Από τα ποιο νοστιμα κεικ που εχω φτιαξει!! Όταν είναι καλη η συνταγή η επιτυχια είναι δεδομενη !!!!Θα δοκιμαζω και άλλες συνταγες σου ! χαιρομαι που σε συναντησα εδώ Ολγα !! θα τα λεμε !!! καλο ξημέρωμα!!Αννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη χρονια κι απο μενα Ολγα! Θα σου πω το προβλημα μου... Ενω φτιαχνω πολλα γλυκα και δυσκολα βγαινουν παντα ωραια! Με το κεικ ομως εχω τσακωθει χρονια τωρα! Σ το κεικ αυτο βαζεις λαδι αντι για βουτυρο, θα πρεπει να μην το πολυ ανακατεψω σωστα; Και ενα δευτερο, μπορω να βαλω το κοκκινο αλευρι αντι το απλο;; Φοβαμαι οτι θα μου πεσει κι αυτο!!:-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά!Είναι ένα εύκολο κέικ χωρίς μιξερ και χτυπήματα.Μπορείς να βάλεις αλεύρι που φουσκώνει μόνο του αλλά το θεωρώ περιττό.Μήπως ανοίγεις τον φούρνο την ώρα που ψήνεται το κέικ γι'αυτο και κάθεται?Δεν θέλει καθόλου άνοιγμα για τουλάχιστον 30 λεπτά

      Διαγραφή
    2. Οχι, δεν τον ανοιγω!!!:-( ποτε δε θα καταλαβω τι λαθος κανω!!! Εχω φτιαξει μεχρι τωρα δεκα φορες και τα δυο μου εχουν πετυχει! Ειναι αστειο το ξερω αλλα τι να κανω;!!;!;!; Θα το κανω παντως και θα σου πω!!!

      Διαγραφή
    3. Α!!!!!!!! Κατι βασικο!!!! Στο πορτοκαλι δε βαζω σοδα πριν το ριξω στο μείγμα;;;;

      Διαγραφή
    4. Μηπως επειδη το ψηνω στον αερα και οχι στις αντιστασεις;;

      Διαγραφή
    5. Για δοκίμασε στις αντιστάσεις.Εγώ δεν ψήνω ποτέ αέρα

      Διαγραφή
    6. Ολγα μου το εφτιαξα!!!!!!!!!!!!! Ειναι τελειο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Και δεν μου επεσε!!!!!! Να'σαι καλα!!!!! Μπορω με αυτο τον τροπο να κανω κι αλλα κεικ, δηλαδη να μη βαζω πορτοκαλι και να το κανω με σοκολατα;;;;; Εισαι απιθανη!!! Μπραβο!!!!

      Διαγραφή
  7. όλγααααα!!! δεν πικρίζει ή βγαζει λίγη ξινίλα λίγο το κεικ που μπαίνει μέσα το λευκό του πορτοκαλιού? γιατι σε οσα κεικ εχω τριψει πολυ το πορτοκαλι κ εχω βαλει λιγο λευκο μεσα, αυτό μου συμβαινει μετα!?????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!όχι δεν πικρίζει καθόλου!ίσως επειδή το πορτοκάλι είναι λίγο!

      Διαγραφή
  8. Χρονια Πολλα!!!Ευχαρηστω πολυ για αυτη την ωραια συνταγη!Το εκανα την Τεταρτη,και το κοψεμε Κυριακη γιατη εκανε ενα ταξηδη των (450 χιλιομετρα) εβαλα 1 και μισο πορτοκαλη,ηταν θαυμασιο,στην γευση,και στην ενφανισει,και στην μυροδια του,ενθουσιασμενα πρωσοπα!!! :) απο δω και περα δεν θα λειψει,ποτε απο το τραπεζη του καφε μου!!!Θα μου επιτρεψετε,να το διαφημισησο,και σε αλλη Σεληδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κ γω το εφτιαξα! πεντανοστιμο αλλα μου εκατσε οταν το εβγαλα, γιατί? ειχε ξεκολλησει απο τα τοιχωματα, το μαχαιρι στεγνό... μηπως ηθελε κ αλλο ψησιμο ή αλευρι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!Συνήθως όταν μας κάθεται το κέικ φταίει κάτι στο ψήσιμο.Εγω τα ψήνω στην κάτω κατω σχαρα και στις αντιστάσεις για 1 ώρα.Επίσης δεν ανοίγω ποτέ τον φούρνο την ώρα που το κέικ ανεβαίνει.Μήπως ψήθηκε σε μεγαλύτερη θερμοκρασία ή δεν είχε ζεσταθεί καλά ο φούρνος?

      Διαγραφή
  10. οχι ρε όλγα μου, ολα καλα τα εκανα! δεν ανοιγω ποτε πριν τα 40 λεπτα, το ψηνω κατω κατω, στους 180 παντα, σε καλα προθερμασμενο... τι να πω! παντως ειναι το νοστιμοτερο κεικ που εχω φτιαξει-φαει!!! θα το παλεψω!!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. οχι μωρέ όλγα μου, όλα καλα τα εκανα. κ προθερμανση κ δεν ανοιξα, κ τελευταια σχαρα... παντως σε γευση ηταν πολύ ωραιο! θα το παλεψω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μηπως θελει οπωσδηποτε φορμα με οπη? γιατι το εβαλα σε λυομενη σαν ταψακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλησπερα μεγαλο μπραβο για την προσπαθεια σου! τελειο μπλογκ. εχω μια απορια με τη κουπα κ το ποτηρι.ποια η διαφορα?αν χρησιμοποιησω το ιδιο πειραζει κ για το αλευρι κ για τα υγρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!!Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ίδιο.Εγώ τουλάχιστον αυτά που χρησιμοποιω ποτήρια και κούπες είναι περίπου τα ίδια

      Διαγραφή
    2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!! ;)

      Διαγραφή
  14. ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ? ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΓΛΥΚΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα! Εχω φτιάξει ηδη τρεις φορές το κέικ και ετοιμάζομαι να προσπαθησω τεταρτη! Το κέικ δεν μου ψήνεται μέσα! Είναι σα να μη το έχω βάλει στο φούρνο!μέχρι και δύο ώρες το άφησα! Μπορείτε να μου πείτε τι μπορεί να φταίει?
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή